dicas para os musculos crescerem na academia 1 - باورهای نادرست در بدنسازی زنان
ورزش بدنسازی امروزه یکی از پر طرفدارترین ورزش‌های جهان است، همانند مردان، زنان زیادی هم به این رشته ورزشی علاقمند هستند.
از تمرینات سخت نترسید!
سخت تمرین کنید اما مختصرتر! یعنی از هر حرکت تنها یک یا ۲ سِت انجام دهید و به سراغ حرکت بعدی بروید.
تمرینات سخت و با شدت٬ همانطور که برای مردها کارساز است برای زن‌ها نیز کارا می‌باشد.
عضلانی شدن بدن مردان به علت وجود هورمون تستوسترون در بدن آنهاست که هرقدر میزان تمرینات شدید بدنی را افزایش دهند میزان ترشح و تولید این هورمون نیز در بدنشان افزایش میابد، در نتیجه بدنشان عضلانی‌تر و خشن‌تر می‌شود، اما در بدن زنان مقدار این هورمون، فوق‌العاده کم است و افزایش فعالیت بدن تاثیر خاصی بر روی میزان ترشح این هورمون در بدن ندارد.
در نتیجه در صورتی که قرص‌ها و مواد تزریقی حاوی تستوسترون مصرف نشود (مثل کاری که زنان بدنساز حرفه‌ای انجام می‌دهند یعنی تزریق تستوسترون به بدن) ما به هیچ وجه شاهد بدنی با فرمت مردانه نخواهیم بود بلکه: تاثیر بدنسازی بر عضلات زنان تنها سفت شدن و آب شدن چربی‌های دور عضلات است که خود از افتادگی عضله جلوگیری کرده و فرمت منسجم، محکم و استیل فوق‌العاده دخترانه و تراشیده‌ای را به فرد می‌دهد.
موفق باشید.