این برنامه تمرینی شامل 4 حرکت مختلف با بیشترین فشار بر روی عضلات چهار سر ران است که توسط آن می‌توانید رشد و تفکیک را برای این عضلات تضمین کنید.
مهمترین ویژگی این برنامه،امنیت بالای اجرای آن با تاکید بیشتر آن بر روی عضلات چهار سر ران است که باعث می‌شود برای هر گروه تمرینی، اعم از مبتدی، نیمه حرفه‌ای و حتی حرفه‌ای مناسب باشد.
– حرکات عبارتند از:
1- جلو ران با دستگاه، 5ست، 15-20 تکرار، بعنوان ست گرم کردنی.
2- پرس پا با دستگاه، 4ست، 12-15 تکرار + 1ست معکوس.
3- هاک پا با دستگاه، 3ست،15 تکرار.
4- اسکات با دستگاه اسمیت، 3ست، 15تکرار.
توجه داشته باشید که در این حرکات، هرچه فاصله بین پاها، کمتر باشد فشار حاصل از تمرینات، روی عضلات چهار سر ران بیشتر خواهد شد و بالعکس.
موفق باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای