Importance of Water and Weight Loss - برنامه تمرینی - چربی سوزی و کاهش وزن با 10 دقیقه تمرین در خانه
با این برنامه تمرینی بدون نیاز به وسایلی خاص و فقط با وزن بدن با ۱۰ دقیقه تمرین در منزل چربی‌های اضافه بدنتان را بسوزانید و به تناسب اندام برسید.
این برنامه شامل ۱۰ حرکت مختلف است که کلیه عضلات بدن را به فعالیت وا داشته و سبب سفت شدن عضلات و فرم دهی به بدن می‌شود.
مطابق فیلم آموزشی، برای هر حرکت دو درجه سختی در نظر گرفته شده تا مشکلی در اجرای حرکات وجود نداشته باشد.
مدت زمان اجرای هر حرکت ۱ دقیقه و بدون استراحت بین حرکات است.
حرکات را به ترتیب انجام دهید و از نتایج آن لذت ببرید.
موفق باشید.

برای دانلود این ویدیو روی دکمه زیر کلیک کنید.

[btn text=”دانلود” tcolor=#FFF thovercolor=#FFF link=”http://hw16.asset.aparat.com/aparat-video/aeb79ccf4efb68678b22128def7112627831126-360p__38140.mp4″ target=”_blank”]