Full body circuit workout 1024x683 - برنامه تمرینی - چربی سوزی و ساخت عضلات شکم
با استفاده از این برنامه تمرینی می‌توانید در منزل و بدون نیاز به وسایلی خاص چربی سوزی کنید و شکمی شش تکه بسازید.
در این برنامه ۵ حرکت مختلف همراه با استراحت فعال گنجانده شده که به شما اجازه می‌دهد ترکیبی از تمرینات هوازی و حرکات شکم را در کنار هم داشته باشید.
منظور از استراحت فعال انجام حرکاتی مانند پروانه و درجا زدن بجای استراحت مطلق و ثابت ماندن در یک مکان است.
حرکات عبارتنداز:
۱- کرانچ پروانه‌ای
۲- پلانک مرد عنکبوتی
۳- چرخش روسی
۴- کرانچ معمولی
۵- کرانج با لمس نوک پا (متناوب)
هر حرکت را بمدت ۲۰ ثانیه انجام دهید و سپس ۲۰ ثانیه هم استراحت فعال داشته باشید، پس از پایان حرکات و تکمیل یک دور، ۱-۲ دقیقه استراحت کنید و سپس ۲-۴ دور دیگر نیز با همین شیوه تمرین کنید و از نتایج آن لذت ببرید.
مطالب مرتبط: رشد و تقویت عضلات شکم و پهلو
موفق باشید.

برای دانلود این ویدیو روی دکمه زیر کلیک کنید.

[btn text=”دانلود” tcolor=#FFF thovercolor=#FFF link=”https://as5.asset.aparat.com/aparat-video/e1a8023e43fe987809cb9a1607b19b0f8124636-360p__88026.mp4″ target=”_blank”]