Best Stability Ball Exercises - برنامه تمرینی - ساخت عضلات شکم و باسن با توپ پیلاتس
با این برنامه و با استفاده از توپ پیلاتس چه در باشگاه و چه در خانه به تمرین بپردازید.
در این برنامه ۸ حرکت مختلف با شدت متوسط برای تقویت و فرم دهی به عضلات شکم و باسن به صورت هم‌زمان گنجانده شده است.
نوع و ترتیب حرکات در فیلم آموزشی مشخص شده است.
هر حرکت را به مدت ۳۰ ثانیه و بدون استراحت انجام دهید و از نتایج آن لذت ببرید.
مطابق فیلم آموزشی ترتیب و نحوه صحیح انجام حرکات را بدرستی بیاموزید.
موفق باشید.

برای دانلود این ویدیو روی دکمه زیر کلیک کنید.

[btn text=”دانلود” tcolor=#FFF thovercolor=#FFF link=”https://as6.asset.aparat.com/aparat-video/83d1a9ea2a5e1925691120871646fd0e8061175-360p__83926.mp4″ target=”_blank”]